Verze pro tisk

2019-01-27 až 31 Lyžařský výcvikový kurzLyžaři a snowborďáci ze Smetanky vyrazili na lyžařský kurz do Svobody nad Úpou. Budou vám každý den posílat své zážitky a fotky.

1. den – lyžařské začátky

Příjezd úplně v pořádku. Hotel Prom. Bydlím s Laurou na pokoji číslo 6. Na oběd řízek, pak polední klid. Dvě hoďky na svahu, lyžuju poprvé, a docela mi to šlo. Jsem ve třetím družstvu, zítra už budu ve druhém. Večeře buchty se šódó, mňam. Večerka 21:30. Eliška

Když jsme přijeli do Svobody nad Úpou, čekal nás metr sněhu, řízek na talíři a odpoledne Duncan - kopec s vlekem. Vše bylo super. William

Po příjezdu na hotel jsme šli všichni na pokoje. My deváťáci jsme byli ubytováni ve vile 1, sedmáci ve vile 2 a ostatní v hlavní budově. Na Duncanu jsme byli rozdělení do 3 skupin. Já byla v první skupině a byl k nám přiřazen instruktor Lukáš. Druhá skupina měla instruktora Michala. Dnešek se mi moc líbil. Veronika

Na sjezdovce jsme si to s klukama moc užili. Občas jsme se Štěpánem pomáhali začátečníkům. Naše instruktorka je na nás moc hodná. Večer jsme si pustili film a odpočívali jsme. Lukáš

2. den

Dnes byl velmi pěkný den bez zádrhelů!

Začnu u lyžování… Dnes jsem měl mnohem více takzvaných volných jízd, které byly poměrně dobré. A také musím říci, že jsem byl dost dobrý v porovnání se včerejším sebou. Bylo to prostě super! Adam

Dnes po snídani jsme opět skibusem vyrazili na sjezdovku na Dunkanu. Byla krásně upravená, jezdilo se skvěle, byli jsme tam téměř sami. Učili jsme se správně zatáčet, jezdit pozadu a po jedné lyži. Terka

3. den

Celý den na svahu

Ráno v sedm budíček. Po snídani obléct a jede se na Košťálky. Ze zastávky Lesní Dům jedeme dolů z obrovského svahu až k pomě. Lyžujeme dvě hodiny, pak je pauza na oběd - řízek chléb, jablko, tatranka a krabičkové pitíčko s brčkem. Potom většina dětí šla do lesa a tam byl sníh až po pas. Po hodinovém odpočinku opět lyžujeme a najednou rup, Roumínovy se ohnula lyžařská hůl. Den zdaleka nekončí. K zastávce autobusu a jedeme po široké lesní cestě podél potoka. Po krátkém odpočinku jdeme do cukrárny načerpat energii. Nejlepší zákusek se jmenoval Prales. Eliška

Den plný dobrodružství

Dnes se nám nevstávalo nejlépe, ale všichni jsme se těšili na svah. V noci nasněžilo. Celé dopoledne jsme lyžovali na krásném prašanu. V poledne se objevilo i sluníčko. O polední pauze jsme se koulovali, hráli hry, chodili do lesa. V lese se každý propadal do sněhu. Dokonce i paní učitelka se s námi koulovala. Ve 12:00 jsme oklepali přeskáče, nasadili lyže a hurá ze svahu. Na lyžích jsme jeli až na zastávku Duncan. Pak jsme měli hodinu volno a šli jsme do cukrárny a nakoupit do samoobsluhy. K večeři byla žemlovka a vývar. Pak bodování pokojů a začal večerní program. Jako každý večer se něco promítalo a hráli se hry. Pak jsme si všichni řekli dobrou noc a šli jsme spát. Flavia a Bára

4. den

Ráno jsme šli na snídani a potom jsme šli na svah. Tam jsme byli dvě hodiny. Pak jsme šli na oběd a poté jsme měli odpolední klid. Po odpoledním klidu jsme znovu šli na sjezdovku. Tam jsme byli znovu 2 hodiny. Když jsme se vrátili, šli jsme na pokoje. Potom jsme šli na večeři a šli do společenské místnosti. Filip a Martin

Dnes jsme opět lyžovali na Košťálce k lyžařům se připojili i snowboardisté a Artem z prvního družstva. Na rozdíl od včerejška, kdy sjezdovku pokrývala vrstva prašanu, který napadl přes noc, byla dnes Košťálka upravena rolbou do hladka. Navíc nás sluníčko celý den zahřívalo svými paprsky. Prostě paráda.

Dnes byl velmi pěkný den. Ráno jsme byli na snídani, která mně velmi chutnala. Po snídani jsme šli na  autobus, který nás dovezl na zastávku Lesní dům. Dopoledne jsme lyžovaly dvě hodiny, což jsem si velmi užil. Po těchto dvou hodinách jsme zase autobusem jeli na Prom. Na Promu jsme opět měli velmi chutný oběd. Poté jsme jeli na Košťálku a byli jsme tam také dvě hodiny. Matěj