Verze pro tisk

2018-01-22 až 26 LVK ve Svobodě nad Úpou4. den

Dnešní vstávání bylo náročné, protože jsme měli být celý den na svahu. Po snídani jsme dostali balíček s obědem. Po narvání se do autobusu a čekání na lanovce jsme se dostali konečně nahoru. Dopoledne byl sníh upravený a pevný. Po dvou hodinách ježdění jsme měli oběd v restauraci. Po papaní a odpočinku z plného břicha jsme šli zase jezdit. Sníh už stál za nic byl měkký a rozježděný a plný lyžařů. Ale i tento den jsme si moc užili.

Kiki, Ellen, Filip, Ondra 7.A

5. den

Ráno kmitáme, přinášíme, odnášíme, vyklízíme, abychom v 8:30 stáli s lyžemi na zastávce busu směr Duncan. Zakoupíme si permice, čeká nás poslední výcvikový den. Posledními jízdami se loučíme s lyžováním, instruktory, sněhem, mlhou a sluníčkem.

Do Prahy odjíždíme okolo 15:00, předpokládáme, že v Italské budeme cca 17:30 (děti rodičům upřesní čas telefonem).

Dobrý den žáci naší milované školy!

Začala bych si tím, že se všichni pořád učíte a my si již 3. den užíváme lyžování. Počasí tu bylo krásné. Teda až do dneška. Dneska bylo mlhavo a pršelo. Na Černé hoře byla mlha hustá jako mléko, které většina z nás měla k snídani. 3. den bývá kritický, ale podle mého názoru jsme celý den zvládli. I s mlhou jsme se poprali statečně, i když pár jedinců odpolední lyžování vzdalo.

Po odpolední výuce jsme se vraceli unaveni do hotelu a čekalo na nás nemilé překvapení. V celém hotelu vypadl proud. Trvalo to asi hodinu, než nás zase připojili. Vznikly trochu zmatky s večeří, avšak i přesto jsme se všichni najedli. Proběhlo i nemilé bodování. Pak večerní program a hupky do peřin. Pomalu se náš lyžák blíží ke konci a všichni jsou trochu smutní. Ale ještě zbývají dva dny a ty si teda pořádně užijeme! Bětka a Vendy

2. den

V noci bylo kolem 0°C, trošku nasněžilo a my jsme ráno i odpoledne lyžovali na sjezdovce Košťálka, pouze začátečníci trénovali zatáčky na sjezdovce Duncan. Dopoledne sluníčko nesměle vykukovalo za mraky, odpoledne se úplně schovalo a Krakonoš na nás seslal mlhu. Sjezdovka byla perfektně upravená a všichni jsme se zdokonalovali v lyžování, bylo to super. Zítra se už všichni společně chystáme do Janských Lázní zdolat Černou horu. Těšíme se.

Dneska jsme jeli na jinou sjezdovku než včera, byla delší a dobře upravená, až na to že jsem 3x spadla. Alexandra

Dnešek byl hezký, až na to že mě bolí hrozně nohy. Anna

Lyžovaní dobrý až potom, co jsem si navoskoval lyže. Tadeáš

Dnešek se nám moc líbil, moc jsme si ho užily a nejvíc nás bavila jízda pozadu s instruktorem Lukášem. Na konci lyžování byla mlha. Večer jsme se koukaly na film, a po něm jsme byly s Kačkou tak unavený, že jsme šly hned spát (teda až jsme dopsaly tenhle deník). Kačka and Verča

Dnes se mi lyžovalo dobře. Dopoledne bylo hezké počasí, ale po obědě se zatáhlo a byla mlha. Byl to super den. William

1. den

Okolo dvanácté hodiny jsme dojeli do Svobody nad Úpou. Silnice byly překvapivě suché a čisté, okolo plno sněhu. Nebe bylo zatažené a k obědu guláš s knedlíkem. Ve dvě hodiny jsme už stáli pod sjezdovkou Duncan. Sjezdovka byla perfektně upravená, na svahu půl metru sněhu, lyžařů málo. Super místo na rozježdění pro 33 lyžařů a 5 snowborďáků. Takto vaši lyžníci hodnotí první den, přidáváme také pár fotek…

Dobrý podvečer tady Jonáš. Hele dneska to bylo celkem cajk…

Začátek byl super, žádné dlouhé rozřazovaní se nekonalo.

Akorát ta wifina…jako nic moc, ale data ještě mám.                                                                                                 BTW… jsem největší borec Jonáš.

Dnešní den byl supr dupr, akorát jsem z něj velice unaven. Máme tu sice malý, ale útulný pokojíček. Dali jsme si i kulečník. Matyáš.

Den bych mohl popsat jako namáhavý. Po příjezdu jsme dostali oběd. Polévka byla dobrá, bohužel guláš byl přesolený. Jinak první den hodnotím kladně. Matyáš Hamilton

Vše se mi dnes moc líbilo, sníh byl dobrý. WIFINA nefunguje Nazarii